|
|
|
|---|---|
|
Enligt Länk så ska navhålen vara olika på fälgarna men i övrigt ska allt var samma. Antar det stämmer? Dendär listan brukar ju vara rätt. Nu, det är orginalfälgar (15") som ska monteras på E34:an. Är de anpassade för E39:ans navhål eller sköts det med centreringsringar? Dessutom, skillnaden är ju bara 1,5mm. Skulle man våga köra med nåt sånt? (själv har jag noja för sånt och skulle inte göra det men..) Snabba svar uppskattas :) | |
|
Mig veterligen är BMW´s orginalfälgar borrade med rätt diameter direkt i godset, d.v.s inga lösa ringar. Du måste ha korrekt styrning på navet annars kommer vibrationer som ett brev på posten. Det är ju inga avancerade grejer att svarva i stål, så har du möjlighet att göra det, eller känner någon som kan ordna det åt dig så kostar det nog inte skjortan AE |
|
|
Du kan köpa centreringsringar så ska det funka för det har jag gjort på min e34a när jag hde en sån å det funka jätte bra för mej.. Mvh John |
|
Conan999 |
Jag kör med E-39 fälgar på min med centrumringar. Har inga vibrationer alls. Conan999 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.