|
|
|
|---|---|
|
Solna Bilteknik, markandsför sig som billiga men tar mer än dubbelt så mycket betalt för tex i mitt fall en enkel diagnos. vid påpekande fick jag ett grymt otrevligt svar. | |
Hawar |
Jag har också den erfarenheten. Servicepriserna på deras hemsida stämde i allafall inte med min verklighet. |
|
Jag råkade också ut för ett jävla svin i telefonen när jag frågade snällt efter prisuppgifter. Han sa åt mig ringa nån annanstans och slängde på luren. Jag skulle ALDRIG lämna min bil där.... |
|
| Pratade med dom om byte av bussningar i fram och bakvagn och fick en tokhög uträkning som svar. Dom ville byta stag och länkarmar och allt möjligt för att dom ansåg att dom skulle gå sönder under bytet av bussningar. | |
|
Det värsta med såna verkstäder, ar att dom har mage att desuttom vara otrevliga, han tyckte att jag skulle skylla mig själv och var en idiot igentligen som gick med på det priset. vilket var att kolla vilka tändspollar som var dåliga. JAG överdriver inte 3 min jobb 850kr |
|
|
Jag känner förra ägaren till Solna Bilteknik, det var för några år sedan ett företag med mycket gott renomé, bra priser och kunniga mekaniker. Gjorde ingen reklam utan hade ständigt fullt upp med stamkunder och såna som blivit rekommenderade av nån dom känner. Jag ska inte tråka ut er med hela historien men den nye ägaren visade sig vara en riktig f***a som gjorde ett försök att blåsa säljaren av SB, det sket sig som tur var. Nä passa er för Solna Bilteknik. Den som nyttjar sök-funktionen kan säkert hitta nån tråd där jag för ett antal år sedan lovordade nämnda verkstad, men som sagt var det under andra ägarförhållanden. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.