AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.400

söker trim till min e30 325 -89

To
3
Toxide
325ix -89
hej
ja har nu köpt min första bmw och söker nu lite trim till den men de ska vara sugmotor så turbo är inte aktuellt så om nån har bra tips på chip o avgassystem o kam mm inget för avanserat bara

MVH Toxide
hehe japsdämpare o bakvänd keps borde ge minst 40hk till....

nej skämtåsido ett par fina shrick kammar o ett 57ikit några roliga spridare o sedan mappa allt med ett vems eller dylikt så har du en fin o rolig bil..tyvärr kanske dyr men det va inte va saken handlade om...

annars e ju ett sportsystem medett fint extraktor rör inte fel ihop med en bra CDA box till insuget o ett JWR chip.....det e både billigare o borde ge dig en roligare 325:a dock ingen gatracer....då e det tyvärr turbo eller lustgas som gäller...

lustgas går att hitta för runt 10 000 utan montering och en bra turbokonvertering borde gå loss på ca 30000 om du skall ha prylar som håller o som det inte står made in china på...
Sy
76
Sylwe
325im coupe-87
lånar tråden lite,letar efter trimkam till min 325ik-87 vart hittar man?
Funderar på ett itsfun chipp ska ge 15 hk vad ger kam?
Re
72
Rerre Jr
bmw e30 320ik -88
köp ett chip av en som heter coneus på ebay.de mycke bättre grejer, köp en enem kam istället för shrick
Sy
76
Sylwe
325im coupe-87
vart hittar man kammen?
Re
72
Rerre Jr
bmw e30 320ik -88
Länk
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Varför skulle man köpa en Enem framför Dr Schrick kam ?

Hmm, finns många sådana här trådar som handlar om samma sak, bäst vore nog om skribenterna började skriva hur mycket pengar man vill lägga, det är ju det som styr så att säga !!!

---
Mvh //M artin

Re
72
Rerre Jr
bmw e30 320ik -88
enligt ppf killarna så tycker dom att enem kammarna är bättre en shricks kammar
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Vilka kammar säljer PPF ? ;)

---
Mvh //M artin

Re
72
Rerre Jr
bmw e30 320ik -88
enem :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.