|
|
|
|---|---|
| Hej. Jag hade min bmw 540iA touring inne på en diagnos test tidigare i dag och då fick jag det inte så roliga beskedet att det inte gick att få kontakt med mitt airbag system och att dom misstänkte att det kunde vara airbag modulen som spökade och priset på en sådan är 2700:- cirkus... Och nu till frågan är det någon här på forumet som vet var man skulle kunna få tag tag i en sådan module som är begagnad som man kan pröva med, eftersom jag inte vet till 100% att det är den som är boven till min lysande airbag lampa så känns det lite så där att slanta upp 2700:- och chansa liksom... MVH Robban... | |
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
sök på tex www.bildelsdatabasen.se kanske flera modeller tom delar samma airbag-modul www.realoem.com |
| Jag har kollat på bildelsbasen men jag blev inte klok på den hemsidan så jag gav ganska snart upp... men tack iallafal.._Robban | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Bör vara från en bil med exact lika utrustning av airbagsystemet och samma årsmodell -99-00. Bilarnas system är kodade i boxarna och sätter du dit en beggad från en annan bil så måste den förmodligen kodas om för att anpassas. Om det överhuvudtaget finns kvar nån kodning i en lös airbagmodul det kan jag inte svara på. ///MVH Hasso Länk |
| Ok... Då blev det ytterliggare lite problem men vad fan allt går ju att lösa.. (hoppas jag)..Tack för ditt svar.. Mvh Robban. | |
|
Hej! Det finns 107 st på bildelsbasen Länk |
|
| Tjena. Tack så mycket för denna länk stigge det var skit snällt. Detta forum rockar... :) Vad hade du tänkt dig för pris på din module Baader??? Mvh Robban. | |
| skickar pm | |
| Tjena Baader. Jag tror du missförstod vad jag var ute efter , jag är inte ute efter en airbag till ratten utan en airbag module ( styrenheten alltså) men tack iallafall.MvhRobban. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.