|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
a du den va sjukt fin.. snyggaste färgen åxå.. bor du i umeå trakten eller? |
|
| Sorry - mitt inlägg hamnade under fel rubrik här på forumet - men kan kanske ändå vara till hjälp inför det att Du ska försäkra Din läckra M3a... | |
|
bilfreak: Yep, Umeå. Hade tänkt fara ut på en fotoexkursion idag för att få bättre bilder men det är bara regn och grådassigt ute :( |
|
| Grådassigt är bästa fotovädret, grattis mkt snygg sån skulle jag vilja ha. | |
Lars Jakobsson |
Kan verkligen inte rekommendera BMW orginal som försäkring. Dom använder inga orginal verkstäder utan kan anlita vem som helst beroende på stad. Inte heller 120% i inlösen stämmer vid svår skada. Fick drygt 70tusen för en M3:a 94 svensksåld i fint skick... |
| Eftersom försäkringsbiten ändå är uppe så kan jag meddela att det blev länsförsäkringar för min del. 9800kr/år helförsäkrat, helt OK. | |
| För min del blev det något överraskande Folksam för 8.160:- helförsäkring helår med förhöjd självrisk på vagnskada. Mycket bra! | |
| rol>> 8 160 på folksam??? fan va billigt, när min pröva på försäkring som jag fick av handlaren när jag köpte bilen gick ut vart jag erbjuden att förlänga...folksam skulle ha 38 000/år för min bil....!!! | |
| lars>> har du fått nya bilen än??? | |
|
Nu har jag varit och fotat bilen. Hittade inget klockrent fotoställe men det får duga tills vidare. Kika in på min garaget sida här: Länk |
|
pg_ice |
jäkligt bra bilder! solklart topp betyg :) "PG" på garaget :) |
| pg_ice: Tackar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.