|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Jag har under en längre tid varit väldigt sugen på att skaffa en 4wd E46, efter en lång period i mörkret (dvs utan BMW överhuvudtaget). Har hittat ett antal på både bytbil.com och blocket, men man blir lite fundersam över priset. Kollade som snabbast på bmw.de:s begagnatsidor, och med tanke på det så verkar vissa priser hos svenska handlare konstigt lågt. Har bl.a hittat denna, Länk Har någon i Helsingborstrakten kollat upp den, eller råkar på annat sätt ha info om den? (Bor på Åland, så det är lite svårt att bara 'fara dit och kolla' själv.) Tips över hur man kan kolla historiken på en bil bara utgående från chassinumret mottages med tacksamhet! Gasa lugnt! == It takes a lot of knowledge to really mess something up == | |
|
Skall kolla om det var denna bil pappa var och provkörde för ett tag sedan, återkommer. /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
Nej det var inte den, den provkörda var en -00'a som var helrisig och luktade ve och fasa inuti. Verkade vara importerad från Danmark?!? Ett riktigt vrak. Så om just denna bil har jag ingen info om tyvärr. Att priserna är låga i Sverige beror delvis på en massiv import från Tyskland, tror marknaden är ganska mättad. Det trevliga med detta är att det går att få tag i riktigt fina bilar till låga priser, min egen svensksålda 330i är en sådant exempel. Kan tillägga att vi litar inte helt på Jarls, den provade bilen skulle enligt uppgift vara helfräsch vilket var långt ifrån sanningen. /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
Tackar! Det var ju bra att det inte var den som var risig. Ifall någon råkar köra förbi där så kan ni ju ta en titt på den, och höra av er om vad ni anser om skick etc. == It takes a lot of knowledge to really mess something up == |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.