|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. har lovat mig själv att aldrig dra ut utblåsen genom bakkappan på kofångaren då jag inte tycker det passar på E38, stör linjerna liksom.... Men någonstans känns det som det ser lite fräckt ut. Det är nog helt avgörande vad man väljer för slutrör, hur långt dessa sticker ut, hur "hålet" i plastkjolen är utformat... Men... det ser ju också lite läckert ut med inga synliga rör alls?..mer åt "svävarhållet". Vad tycker ni? Mvh Skalman | |
|
Finns det plastsarger att köpa med färdiga hål typ "Schnitzer" och då givetvis även schnitzers slutrör? Skalman |
|
Scheckheft |
Hej Om Schnitzers lösningar kan du läsa här: Länk Personligen föredrar jag originalvarianten som jag tycker håller i längden. Mvh Scheckheft |
|
Tack för länken.. Ja, orginalet stämmer mer med bilens själ på något sätt, men det finns ändå något attraktivt med det.... skall spåna vidare. Mvh Skalman |
|
| Eller varför inte Alpinas system?Länk | |
|
Ja...ser ok ut, tycker dock att det inte matchar karossen, svårt att sätta fingret på det. Har sett fyrkantiga,avlånga utblås någonstans vilket var det hitills mest passande till karossen. Tycker runda utblås får bakpartiet på bilen att se högre ut. Skalman |
|
|
Jag måste yttra mig här; Jag känner mig som mycket lyckligt lottad som slipper se något som avgasrör på en bil. Har alltid påmint mig om vad tråkigt att svetsa/byta. Skönt när man slipper känna så tills det verkligen är dags, eller man lyfter bilen och kikar under. Köp en MC om du gillar avgasrör. /S |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.