|
|
|
|---|---|
|
heej, var och tittade lite på blocket och hittade denna Länk Är den krockad? vem skulle montera en äldre front på en "ny" bil? | |
|
Verkar misstänkt :/ Bilden kanske ljuger, men det ser ut att vara ganska kraftig nyansskillnad mellan framskärmen och dörrarna. Känns spontant lite väl dyr också med den mätarställningen. Vår 520iT -02 med manuell låda och 8400 mil gick för 175000 kr för två år sedan som jämförelse. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Den bilen är riktigt dåligt omlackad. Jämför nyansen mellan framskärm och dörr. Lackeraren måste haft en riktigt dålig dag. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| det är ingen bil som jag skulle köpa iaf i det skicket och priset... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Detta har jag sett förut, undrar om det var samma bil, är väl nått år sedan det dök upp en sån där antifaceliftbil på annons, Ser ut att var en buske om man kikar invändigt. Man få ju ha bilen ifred. eller så är det en plundrad repad bil. ///MVH Hasso Länk |
|
Rullat på bra iaf: 9200 mil mars 2006 nu 12800 mil Kan ju var nån som bara haft halvförsäkrat som fixat fronten billiagast möjligt efter t.ex en älg... ( eller en sällsynt dumsnål skadeverkstad/skadereglerare i sammaarbete som sparat pengar..) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Kanske är så att bilen är från 98-99 men är Importerad 02? Handlaren "missförstår" dom nya reglerna med första reg.datum och säger att bilen är en 02:a. Men enligt vv är den svensk och från 02? Finns kanske sätt att lura dem, som flyttgods kanske? Eller så är det en 98-99 med stulen identitet från en 02:a Jag hade ialla fall inte köpt den utan att fått klart för mig vad den har för historia. //bjerser |
|
|
PÅ bilfirmans hemsida finsn det flera bilder med CELSI bakljus och "Ny" ratt så det är nog inget fiffel så utan gammal front på nyare bil... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Känner till denna handlare i Luleå och skulle personligen inte köpa ett järnspett där. (förmodligen ihåligt) ;) | |
|
Det var en rejäl nyansskillnad mellan vänster framskärm och vänster framdörr! Pinsamt för säljaren...Speciellt med oförklarligt fel stötfångare fram också... Min bil Länk |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
TSC668, chassienr GS33492 är producerad 2002-09-20 och är ju då, egentligen en 2003:a enligt specifikation. Bilen togs i trafik första gången 2002-10-15, antagligen som demobil då första, och enda, "brukaren" övertog den 2003-03-18 och ägde den fram till 2007-07-27 då den byttes in på Mercedes i Kista för att sedan samma dag säljas vidare till firman som äger den idag.. Den som sitter inne med svaret om fronten bör då vara den enda person som varit reggad ägare på bilen... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.