|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
136 mil i sträck på motorcykel. Tror det regnade i 130 av dessa mil. Autobahn i ösregn på hoj är inte roligt. /Ronny |
|
| Med bil ca 80mil bara. | |
|
Rådmansö-Norrtälje med flakmoppen, 35km, jag drog allt i ett svep...... Mats BMW CS #5847 |
|
|
Bremen - Sala några gånger. cirka 120 mil och 12 timmar. Paus på färja och fika vid Ödeshög (it's a must) och någn tankning. Det hade pga bristande komfort troligen inte varit möjligt i mina tidigare icke BMW-bilar. Dessutom har jag känt mig relativt fräsch när jag kommit fram. Gud signe automat, bra stolar och multifunktionsratt. Mvh Mikael |
|
| Jag har haft oturen att åka med en föredetta chef. Paris(Frankrike) - Gdynia(Polen). Vi satt i en sunkig Pegeout skåpbil o tryckte typ max 90.Mycket köer i både frankrike o tyskland, tog 2 dagar. Jag sov hela vägen, han stanna 3ggr o tanka o tog en kopkaffe på samanlagt kanske 25 minuter. Han hade blodiga ögon och han mådde inte topp =). Rent ut sagt livsfarligt. Han sov typ 28 timmar när vi kom fram =) | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Det längsta jag har kört non-stop SJÄLV (förutom en timmes vila i Jönköping) är 165 mil från Saarbrücken-Västerås, start runt 16.00, hemma 07.00. Det längsta jag har kört non-stop i samarbete med andra förare är Alicante-Västerås, 330 mil, på 30 timmar. Då var vi 4 förare som turades om, ganska långtråkigt men ändå kul! Mvh Johan |
LeifM |
Göteborg - Hässleholm på otrimmad moppe = 24 mil på 10 timmar. Vittsjö - Torrevieja = 260 mil med endast 2 timmars sömn i Frankrike. Rena vansinnet! Nästa BMW en diesel... |
| J.Dredd: Precis | |
|
Göteborg - London via danmark, tyskland, belgien, france...kommer inte ihåg körsträckan, men 26 timmar tog det nonstop. Ensam i bilen plus mycket kaffe. Gör aldrig om det igen ;-) |
|
|
Inte mycket... 100 mil. Olofström - Eskilstuna - Olofström - Kristinastad Skulle "bara" titta på en bil och diskutera ett eventuellt byte, men det blev inte av... _____Vraum!_____ |
|
|
Vet inte hur långt de är direkt, men körde från trollhättan till münchen men bytte förare nån gång, sen körde jag hem från prag i ett streck (till trollhättan) mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
| Luleå-Gällivare-Luleå ..Fyra gånger i sträck...självklart några mat å fikaraster | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.