|
|
|
|---|---|
|
Var kan man hitta skrotade e39 ? Har sökt på bildelsbasen som är lika uptodate som min mormor.... Jag är ute efter lite små detaljer i kupen + lite annat smått. /Björn | |
|
Ring till Valters Bildelar i Falkenberg. 0346-714 580. Dom har lite prylar till just E39 OO=00=OO Go & Gla Kekschokla |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
BjornR:De menar att de uppgifter som finns i bildelsbasen är gammalt och passé.??? DVS inget att lita på?? MVH Hasso |
|
Hasso: Jag ringde till alla som hade e39 96- under "demonteringsobjekt" och ingen av dem hade kvar bilarna som fanns på webben, de var alltså demonterade. Kasst! //Björn |
|
|
Länka dig vidare till Karstorps bildemontering från bildelsbasen, dom brukar ha många nyare bilar. Jobbar själv på AB Beg. Bildelar i Linköping, kan tänka mig att just demonteringsobjekt är lite eftersatta på bildelsbasen. En av anledningarna kan vara dom nya reglerna, som gör att man vill "skrota bort" så många bilar man kan innan den 22/4 (måndags) då dom nya reglerna trädde i kraft. Detta för att slippa demontera glasrutor. Annars bör lagerförda dela vara hyffsat bra uppdaterade hos dom flesta. Mvh. Sebban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.