|
|
|
|---|---|
|
Jagar lite efter en 325 e30.. Men vart man än ringer och mailar så är den såld...Annonserna verkar inte ligga kvar särskillt länge... Ringde nyligen på en som dom skulle ha 15k för och då denna hade lite bucklro och rost så sa jag att han kunde på 13k... Då var den redan såld:P. Inget prutläge här inte... Vad har ni andra för erfarenheter? Ni som har köpt och sålt e30 325 nyligen? Verkar ju vara hur lätt som helst att bli av med den... | |
|
ringde 28 st samma dag som annonsen på min kom ut... var ja kanske för billig? =) begärde iaf 16 för den, med m-paket å lite smått å gott...behöver ja tillägga att den såldes ganska fort... ///MVH Johan |
|
|
ja, min 320 me 325 motor köpte ja i juni, ringde på en massa under flera veckors tid men alla var sålda eller rena rukel, annons på min kl 2300 på kvällen, skickade sms å sa att ja tar den så blev den min dagen därpå vid lunchtid. Man måste verkligen vara me på noterna om man ska chacka in en. Kan tillägga att säljarens telefon gick varm under tiden ja var där. lycka till hoppas du hittar en. |
|
| Jobbigt... Var på väg till helsingborg och säljarn ringde när jag var i varberg... | |
|
jo det är inte lätt att hitta en! jag höll på i 3 månader att leta innan jag hittade denna! Men jag håller på att sälja min nu det är en bmw 325 e30 -89 17000 mil på mätaren du kan ju kolla annonsen om du är intresserad www.blocket.se/vi/13044630.htm?ca=20_s |
|
|
P_svensson: Tack för tipset men jag är nog ute efter något mer orginal... Minns att det var rätt kul när jag hade min 325 e30 som var helt orginal förutom fälgarna... Alla verkade tro att de skulle sätta mig på plats hela tiden vid rödljusen osv... "typ den gamla bmwn har väl inget att sätta emot" Men men... letar varje dag nu så till slut dyker väl något upp... Det var segt att åka 15 mil i onödan när säljarn ringde och sa att bilen är såld... Således var det bara att åka hem igen |
|
| Denna ser ju hyfsad ut .. Länk | |
|
köpte en 325 igår letade ett par veckor innan en vettig kom upp(ville ha diff broms) verkar börja sina på marknaden på e30 325,Antagligen är det riktiga ras eller orginal im bilar för 40-50 tusen fick tag i en 87a med mtech 1 paket å stolar å mtech 2 vinge är nöjd ägare nu =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.