|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Dessutom är det bra att veta varför kylaren och automatlådan är bytt/ renoverad. Vad berodde det på? Så man vet om bilen varit tokkörd eller inte. | |
| Både kylaren och automatlådan är väl kända för att inte ha alltför lång livslängd på E39:orna. Eller var det bara på de tidigaste årsmodellerna ? | |
FredricF |
Angående anonnsen på BMW 540n: Jag är ingen expert, men har den inte gått ganska långt? Jag skulle också kolla upp hur länge säljaren ägt bilen, luktar lite "privatimportera-sälj-av". fast det är ju enkelt att kolla eftersom bilnumret syns tydligt. Personligen tycker jag att tonade bakrutor, som den där bilen har, är s-kt-fult. Får bilen att se ut som en pizzaräser för en hallik, fast det är ju min personliga smak och hör egentligen inte hit. Och vad är "unikat"? /Fredric |
|
Jaha då var man ägare till en 540, o som vanligt ska man inte ha något elektriskt. har haft bilen i ngn vecka nu o vad har hänt,, JO navidatorn har dött o bilen rapporterar kortis till fläkt samt lamndaförvärmning. Den har också börjat rycka när man ligger i jämn hastighet. Annars är det en underbar bil. O som tur är var Blockets begagnatförsäkring med. Har en känsla av att det kunde bli dyrt annars. Petrob ------ M3 Cab -95 540iam -01 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.