|
|
|
|---|---|
|
E36 cab,Boston grönmet och saffran skinn.Färg anpassad sufflet "grön" Vad tror in om det? | |
|
I min värld går det fetbort men det är ju vad JAG tycker! ///Micke Min cabrio Länk |
|
| låter inte helt tokigt enligt mig... brunt skinn passar iaf bra till grön bil tycker jag, beige däremot har jag svårt för... saffran vet jag inte riktigt hur den ser ut!? | |
|
Köp Mickes - hur läcker som helst! Då den inte är till salu, satsa på allt annat än grön kulör - vitt kanske inte heller är så upphetsande men det är bara min uppfattning... "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
Vet ej riktigt men bostongrön är väl en lite mörkare färg, saffran däremot är väl ljusgul/beige-aktigt. Isf håller jag med Micke, ljus inredning i en mörk bil är inget jag skulle föredra, särskilt inte i en cab Mvh Ferenc |
|
| jag gillar gröna bilar med beige inredning.. vet dock inte hur det ser ut med saffran skinnet... på något sätt känns bilarna lyxiga och eleganta med den färgkombinationen... har du kanske någon bild?? | |
|
tycker åxå grön med biege inredning e rätt ok..men saffran är ser ju mera gul ut..å grönt å gult e inge vidare i mina ögon...å en sufflett ska vara svart eller vit i mina ögon sett..men alla är vi olika..åk å kolla på bilen..gillar du färgkombinationen så köp.. mvh |
|
| Har haft en 328 cab för 6-7 år sen med den färgkombinationen. Jag tyckte det var riktigt snyggt och lite ovanligt. | |
|
tvesovla: Tack. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Det låter som en mycket smakfull färgkombination :-) MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
Nja de går inte hem här. Har du inget exempel? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.