|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Jag har försökt byta språk till engelska på min 525 -92, jag testade så som det stod på Mekartips om hur man skulle göra, men efter 1 timmes testande så gav jag upp. Går det inte att byta språk på det där viset på vissa bilar eller? En kompis kunde inte göra det på sin heller, och han hade en 525 -91. Mvh. Crille | |
| tjena, jag har också provat enligt meckartipset men gick inte heller. jag läste någon stans detta ist. ha tändningen på läge 1 (radio läget) håll inne den högra knappen på instrument panelen i en stund så skall det komma upp engelska sen och om du vill ha annat språk än det så bara du fortsätter hålla inne! gick perfekt för mig och det på mekar tipset gick inte alls! | |
| Tack så mycket, ska gå ut och kolla om det funkar :) | |
| fungerade det att byta språket? | |
|
Det fungerade fint för mig, alltså ej enligt meckar-tipset. Kan det hänga ihop med importbil eller ej, jag har numera en sådan! mvh/Gunnar |
|
| jag hade visst blandat ihop meckar tipset med ett annat ställe, de på meckartipset fungerade perfekt för mig på min import bil, läste något annat på annan sida som inte gick. | |
| Nope detta funkade inte heller =/ Hur mycket tar dom på BMW för att ställa om språket då tro? Tack för tipset iaf :) | |
|
Dem tar säkert en 400-hundring. Mvh Markus |
|
|
Har du provat båda sätten? /Gunnar |
|
|
Japp.. hur länge ska man hålla in knappen? Blir förvånad om man ska hålla den intrycket mer än 2 min ;) Har testat allt möjligt.. men verkar inte funka =( /Crille |
|
|
..hmmm har ställt om min förut men kommer inte ihåg riktigt hur jag gjorde men har för mig att dörren skall vara stängd när man gör det...? /Gunnar /Länk |
|
|
Ja precis, dörren ska vara stäng.. måste springa ut och testa alla möjliga varianter igen. /Crille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.