AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
944

E28 träff vid Kinnekulle lördag 15/9

Ja
8
Jan Skj
536i-86, (525 med 3.6á)
Maserati Quattroporte 2007.
Jaguar Sovereign 1996
Tja´

Samma inlägg finns på www.e28.se. Svara där det passar best.

Vi har jo tidligare pratat om att få till en träff lite mer centralt i syd-Sverige. Undrar på hur intresset vill vara för följande;

BMW Sport Club har bankörning på Kinnekulle 15/9. Va om vi samlas där efter körningen ca. vid 17, pratar och kollar lite på bilarna en stund, kör kortege till Lidköping, Mariestad eller Örebro, det är jo lördag kväll, käkar någon plats etc. Några kanske kör hem på kvällen medens andra tar in på en camping för natten, free choice.

För dom som kommer lite mer långvägs ifrån blir det lite mer meningsfylld att åka en bit. Dom kan jo gå att kolla på bankörningen med gatbilar och cupbilar först, därefter glassa sig i E28ór, kan det bli bättre? Det finns jo också familiekörning och prova på för medlemmar av Länk

Som sagt, undra va ni tycker och evt. vem som önskar att komma. Det vore bra om man antyder om man verkligen vill komma, eller om det bara höres bra..

Våra danska och norska vänner är naturligtvis mycket välkomna! (Seger jag som jo är från …)

Jan
M_
9
M_Olsson
Bmw 530 89:a
Bmw m5 e30 84:a
Bmw 520 e28 83:a
Jag tycker det här låter riktigt riktigt roligt..Och självkart vill jag komma då.

Så det är absolut något för mig.. Har även några som jag känner som kör e28 som jag kan höra lite med..

Mvh // Mathias
Ja
8
Jan Skj
536i-86, (525 med 3.6á)
Maserati Quattroporte 2007.
Jaguar Sovereign 1996
Bra! Tror vi kan bli en bra gäng, när det drar i hop sig till trräffet.

Jan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.