|
|
|
|---|---|
|
Tiden för avgång är satt till 06,15 från sandsjöbacka (SHELL) utanför lindome Göteborg.Ca 1mil söder om GBG utmed E6. Vi är redan några Beemers som kör men vi vill ju vara fler. Träffen börjar 08,30 så häng på!!!! Anders M-POWER!!!!!!!!! | |
|
Jag ska ner till Knutan, men inte säker på om jag kommer att åka med i "karavanen". Det brukar gå rätt fort på motorvägen och jag har fyrväxlat och 4,11 i bakaxeln = 4500 varv/min i 120 km/t = svårt att hänga med i högt tempo. Oavsett ses vi där nere. /Anders C |
|
|
undrar om jag har varit ute å cyklat, men vad är det för träff på knutstorp och när? Ska det vara på det viset?! |
|
|
stensth: Banträff med bmw-klubben på Knutstorp. Läs mer på bmwsc.com /Anders C |
|
|
Jaa du stensth, på det här viset ska det minsann vara... who dares wins... |
|
|
oki, om man inte är medlem, är man välkommen ändå eller? och vad var det för datum? Ska det vara på det viset?! |
|
|
Hur kommer det sig att du inte är medlem? Nåväl, det är bara att komma och kolla, även om man inte är medlem. Tror tillochmed att man kan lösa medlemsskap på plats. Datum var 28/4, kl 8.30 börjar det. Löser du medlemsskap får du vara med och köra dessutom. Gå in på bmwsc.com eller bmwsc.com /Anders C |
|
|
bmwsc.com eller bmwcs.com ska det vara. /Anders C |
|
|
det är ju typiskt att man ska jobba då så klart på söndag! jag har ingen aning varför jag inte har blivit medlem än! Ska det vara på det viset?! |
|
|
Anders.c!!!! Häng nu på oss, vi tar det lite lugnt så du hinner med!!!=) Ju fler ju roligare!! M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
jag kommer förbi strax efter 6, ska ju åt samma håll. /Anders C |
|
|
Låter bra det Anders.c M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.