|
|
|
|---|---|
|
Stolsbekymmer! När jag ska köra upp passagerarstolen så går den bara upp på vä sida! Det konstiga är när jag fäller fram ryggstödet max så gar den rakt upp!! Övriga funktioner helt OK! Nån som haft liknande bekymmer? | |
| Hej! Inget större bekymmer men det är troligen den ena vajern som slirar i motorn som sitter under sätet. Lyft ur stolen och förläng strömmen till stolen så att du kan köra stolen utanför bilen så ser du lätt var felet sitter, | |
|
Aha tack för tipset.. har precis samma fel på min. Ska kolla detta när lusten faller på :-) Roger, |
|
netz |
På min gamla 740 var vajern lite för kort mot ytterhöljet så den hoppade ur motorn, det var bara att korta höljet 1 cm sen var det ok. Netz |
|
Tack för tipsen! Måste bara ringa nån kompis som lyfthjälp, stolarna är tunga har jag hört! |
|
|
Hade exakt samma fel!! Lämnade faktiskt in bilen för detta, men när de höll på fipplade med stolen så hoppade det igång och sedan dess har det fungerat. Blev även av med larmkoden "Lehne Links sichern" så två flugor i en smäll utan att behöva byta något. Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.