|
|
|
|---|---|
|
Hej, Är det något som vet något om Billarmet Thor modell: CF425. Det skulle kosta mig ca 1700 att få det monterat och klart, är det billigt? Är det ett hyffsat larm? Finns det andra billiga larm som ni kan rekomendera? Detta är det billigaste jag har sett med montering och allt. Tacksam för svar. Mvh, Delgad | |
|
Har aldrig hört namnet men jag tycker att du borde lägga ut lite mer pengar och skaffa ett bra larm.Jag har alltid kört med carguard och det har funkat smärtfritt alla gånger. Men om du ska skaffa en billagare modell får du se till att den är godkänd av försäkringsbolaget annars har kastat pengarna i sjön. |
|
|
larmet kan du få tag på för ca: 250-400:- beroende på vart och av vem du köper det. Installerade det själv enbart för att höra om någon snor stereon (igen). Det fyller ju sin funktion men finns bra många störande saker med larmet också, har du bilen igång och öppnar någon dörr så går varningsblinkersna igång (ska tydligen vara så) och varje gång du öppnar en dörr utan att bilen igång blinkar återigen varningsblinkersna till 4ggr (också detta någon konstig funktion som är inprogrammerat i larmet). Men om du enbart ska ha det för att hålla klåfingriga personer borta så funkar det. Men 1700:- de vette tusan om jag skulle betala. Tog mig och en polare 2h-3h att dra alla sladdar och koppla in det. |
|
| Defa fjärrlarm är bra =) | |
| carguard är bra larm ingen snack om det. | |
|
Jag kör Cobra i mina bilar. De funkar kanonbra! Mvh: Zoltan |
|
|
var kan man hitta så billiga larm som under 400:-? Jag skall ha det i en cab och skulle vilja kombinera det med en rörelsedetektor vid förarens fötter? Kommer det att fungera? |
|
|
Det är alltid lönsamt att satsa lite extra på larmsystemet, inget är så irriterande som falsklarm eller uteblivna larm och nog är väl bilen vär detta? CarGard Länk är mitt tips. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.