|
|
|
|---|---|
|
Hej hej.. satt å läste autopowers mektips å ramlade över singeltork konvertering till e30, drog till skroten å skaffa den lilla länken från e28, men fattar F*n inte hur de ska sitta å hur de ska funka... man måste väl behöva nå mer?? eller?? nån som har bilder elelr tips å råd?? the one and only.. BMW | |
|
du ska bara byta ut den (e28) mot den som sitter på din befintliga arm den sitter med clips men det ser du ju om du har tagit isär den du måste bort med hela torkarhistorien från bilen för att kunna byta ut den så här ser de ut med singel torkaren Länk min bmw 324td hemsida Länk |
|
| Skulle ju vara snyggare om den låg ned i viloläge... | |
|
håller med men det får bli ett höstprojekt då det finns annat att göra på "evighetsprojektet" min bmw 324td hemsida Länk |
|
|
mm så långt har ja oxå kommit nu, men den går jubara åt ett håll om den står i mitten.. eller hur.. eller har ja missat alltihop... blir galen snart.. hehe the one and only.. BMW |
|
|
Du kan få den att stanna var du vill på rutan. Allt hänger på hur du sätter den på motorn. Min stannar vid förarsidan i viloläge. Bild: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
ja de har ja märkt, har min så att den står typ som din nu, men då går den inte längre än till mitten på synfältet hos pasasgeraren.. å om man ska ha så att den stannar i mitten så går den ju bara åt höger,(innifrån sett).. har ja fattat fel eller är de så att den inte går över hella ruten, för ja fattade inte riktigt vilken del jag skulle ersäta med den från e28.. så om nån vänlöig själ har lite tid å ork äver så vore de schysst å förklara, gärna med bättre bilder än autopowers egna.. oerhört seg idag.. :P the one and only.. BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.