|
|
|
|---|---|
|
tjena.. Jag tycker det skulle vara skoj med en riktigt stor och bra bmw träff någon gång nu innan året är slut.. Skulle vara skit skoj att träffa och se alla bilar överallt.. Ingen som är på att styra upp något ?? eller finns de nå intresse alls ?? Mvh // Matte | |
| Kolla tråden under denna så har du redan en träff i helgen som e rätt nära dig. | |
|
jo, men hur många bilar 10 ??? ;) Och det är på lördagen.. Och kan tyvärr inte komma då. För då står min bil på utställning i gävle. |
|
|
Låter som det skulle kunna bli roligt, Jag skulle absolut komma. De ggr jag var på träff när jag hade 330 så var det ok uppslutning men de skulle helt klart vara skoj med en riktig storträff så här på höstkanten. |
|
|
Kolla här, massa BMW träffar med BMW Sport Club =) Kalender för säsongen 2007 Du kan läsa mer om respektive bana under "Motorbanor" i menyn bredvid. 4/5 Mantorp Park Förarlicensutbildning (inbjudan och mer info finns på första-sidan) 5/5 Mantorp Park Banträff för gatbilar samt BMW Cup deltävling 1 & 2 9/6 Gelleråsen Banträff för gatbilar samt BMW Cup deltävling 3 & 4 4-5/8 Ring Knutstorp Banträff för gatbilar samt BMW Cup deltävling 5 & 6 15/9 Kinnekulle Banträff för gatbilar samt BMW Cup deltävling 7 & 8 20/10 Ring Knutstorp Banträff för gatbilar samt BMW Cup deltävling 9 & 10 www.bmwsc.com --- Mvh //M artin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.