|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en fråga ang fjäderben fram till en 635csi från -85.. Vart kan man köpa nyafjäderben har kollat H&R mm.. men hittar ej finns typ bara till e30! ;/ Mvh Andreas | |
|
Det är samma som E28 535 Hellre en bimmer på gården, än tio på skroten. |
|
| Tackar för svaret rally... Men finns inte till e28 heller :/ | |
|
Finns hos BMW Länk dom är dock inte billiga, ca 3800:- styck. Finns att hitta bättre beg på skroten, vill man ha nyskick så blästrar man och lackar om dem. Det är samma fjäderben till alla E24+E28, förutom de från 518 E28: där saknas uttag/hållare till abs-givaren Mvh Ferenc |
|
| Tjabba frazze.. Tackar för hjäpen! | |
|
Kanske ska tillägga: Jag känner inte till E24 utan och innan, ifall alla E24 har abs eller inte, tex tidiga årsmodeller av 633csi kanske saknar abs (?), isf är det samma sak där som med 518 E28. Mvh Ferenc |
|
|
Kolla med autoexperten. De säljer Sachs för ca 1200:-/st. Eller så kollar du på Powerbörsen, jag har annons på lite delar ute, bla kompletta fjäderben med bromsar. Hellre en bimmer på gården, än tio på skroten. |
|
|
EDIT: Såg nu först att det var fjäderben och inte stötdämparna du skulle ha. Men mina är ju kompletta så... Hellre en bimmer på gården, än tio på skroten. |
|
|
Allright grabbar ska kolla de länkar ni gav mig.. Tack så mycket för all hjälp! jag har själv kompletta fjäderben men vill ha nya allt kommer vara nytt på bilen så ... Mvh Andreas |
|
|
Pass på! Tidiga E24 har E12 chassie och således E12 fjäderben. Är inte 100% säker när E24 fick E28 chassie (någon gång under -83 tror jag), men en 85:a har iaf E28 grejer. --- Going sideways. |
|
|
Lesjöfors Fjäder har nya fram och priset är klart godkänt. Likaså kvaliten och de har TÜV godkännade på produkterna. Länk Mvh Asken A man that tries to listen twice as much as he speaks is learing to listen well. Love is the #1! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.