|
|
|
|---|---|
|
Lördagen den fjärde maj har norska BMW klubben en sammankomst på Gälleråsbanan i Karlskoga. Jag ville bara kolla upp om det kommer några från vårat avlånga land. Norrmännen är duktiga på att köra sina bilar och dom brukar bjuda på en trevlig dag med mycket sevärd bilkörning. Så har du vägarna förbi så titta in på en lunch eller fika. Det är ca 25 mil från Oslo, Stockholm och Göteborg till Karlskoga. Så ta vårens första långa provkörning till Karlskoga. | |
|
Du känner inte till huruvida det kommer vara (eller om det alltid är?) något swapmeet-liknande? En annan har ju liksom noll mil till Karlskoga. :) MVH /Jörgen |
|
|
Ibland har det funnits några som sålt delar, men dom sista två åren har jag inte sett till några försäljare. Men det finns kanske några i år. Tänk om det finns i år och du inte får vara först i fyndlådorna. |
|
|
Jag kommer med min M3´a som har fått lite nya detaljer monterade i år! Om man bara vill ställa ut sin bil och titta på när de andra kör kostar det då också!? |
|
| ...för egen del tänkte jag mig mest att bli av med lite skrot, även om jag så måste ge bort det. :) | |
|
jag kommer nog att komma med min Alpina! vet inte huruvida jag ska ha på original fälgar eller de 18" som jag har!!! Ska det vara på det viset?! |
|
|
Jag ska nog dit jag också. Snackade med en norrman som tyckte jag skulle pallra mig dit. Han utlovade mycket sevärd racing, alla de vildaste/duktigaste norska BMW förarna skulle tydligen dit. |
|
Steffe |
Alla möjliga verkar oxå vara inbjudna. Tex skall vi dit med 2 993RS Porschar. Har kollat och vi var välkomna. |
|
Tror det blir en veldig bra dag! BMW + Bane kan vel ikke være kjedelig ?? :) Kan absolutt anbefale alle og ta seg en tur :) Alle må betale for å ta med bilen inn på baneområdet. vel møtt!! Mvh Robert Styremedlem BMW CCN |
|
|
OBS!!! Datoen er 8 mai !!!! 4 mai er "Statens vegvesen" ingen god dag og møte på ;) Mvh Robert |
|
|
Detta var ju 2 år sedan! :-D I år kanske det är 8 maj!? /Pelle |
|
| Ha ha ha...vilken skön Norgehistoria. ;-) | |
|
Hehe ;) Så datoen først nå. Søkte på karlskoga, og gikk inn på en av de første trådene uten å sjekke dato (ÅRET) :) Litt flaut, hehe :) Men er det noen av dere som kommer i år ?? (Fikk man jo litt oppmerksomhet ihvertfall!) Mvh Robert |
|
|
Låter intressant, vilken tid börjar tillställningen? Är det något särskilt program? //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
| Jag kommer! :) | |
|
Denna komemr förhoppningsvis: Länk |
|
| Det var den snyggaste Compact jag sett...mkt smakfullt bygge! :)) | |
|
Les mer om program her: Länk NB! Veldig viktig at de som skal kjøre er der i god tid før det obligatoriske førermøtet kl 10:15. Og for ordens skyld er det 2004 vi snakker om nå!! :) Mvh Robert |
|
|
är det bara man dråpar in eller, för jag har inte långt ditt... och får man köra på bannan...?? |
|
|
Bare og møte opp! :) Mvh Robert |
|
|
Dit får man åka och titta lite! //Schnitzer Min M5: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.