|
|
|
|---|---|
|
Har fått förslag på inbyte, vad kan den tänkas vara värd... är inte översugen heller... dessutom den udda motorn M62 3.5 Annars bra skick verkar det som 17000mil, individuallack (nån gråsilver) 19", steptronic, kontourstolar, dubbla rutor, skapligt utrustad men ingen navi tror jag | |
|
Lyfter lite.... det blev att jag tog den! Den va i helt fantastiskt skick, aldrig sett en sån fin e38 inte IRL iaf! Dessutom väldigt nöjd med lilla V8an, tycker den passar väldigt bra i sjuserien. Tyvärr måste den bort nu efter allt för kort ägande (bebis och trängande kombibehov...) Som sagt nästan 18000mil. Individual lack (mkt sober gråsilver), väldigt fin i lacken för övrigt och rost existerar inte. Xenon. Finaste Contour-stolarna med individual grå nyans i halvskinn. Steptronic, Glastaklucka. DVD med flip-7"-skärm, Airbags i baksäte, farthållare, regnsensor etc fullservad. 19" M-sport från e65 sjuserie, nya hakkapelitta på orginal 16". Vad säger ni? |
|
|
Nu kan ni se den på börsen Länk |
|
| En mycket fin bil. Det tyckte jag redan för några månader sedan när den var till salu, för 65.000 om jag inte missminner mig? Tror det kan vara svårt att få ut så mycket mer nu.. | |
| hmmm, konstigt... den va inte till salu för några månader sedan...? | |
| Jag är ganska hundra på att den var till salu för några månader sedan. Samma färg, samma inredning och samma fälgar. Kommer inte ihåg om det var på blocket eller autopower, tror det var blocket. Jag blev lite intresserad av den då, tycker den är kanonfin. Gjorde dock aldrig slag i saken.. | |
| He he, min gamla bil som jag själv importerade till Sverige. Till salu redan! Jag sålde den i augusti 07. Jag svarar gärna om det är några frågor... | |
| Noterade att Peter och jag har lika smak på bilar tydligen. Av vagnparken att döma... | |
|
Offtopic men ändå. Varför måste man ha kombi bara för att en Bebbe är på väg? Jag kan inte mycket om E38, men borde inte en familj få plats i den? Bagageutrymmet ser enormt ut på bild ialla fall... /L |
|
|
-Weiss He he ja vi verkar ha lite samma :) kul att stöta på gamla ägare! Det va ett fint ex du hittade! -Leffo, du har helt rätt, det behövs inte för en bebis, den är riktigt stor i utrymmena men blandar man in en hund i det hela så börjar det bli trångt i en sedan oavsett storlek! -Åsbrink, det var nog förra sommaren den va till salu gissar jag då jag tog den som inbyte på min M3 touring "umbau" (vilket va synd så här i efterhand men man visste ju inte då att man skulle pappa :) |
|
| Såg på en annan tråd här att Weiss hadde problem med att den gick varm...., så är detta problem kvar blir det nog lite mindre än dom 65000 Åsbrink skrev! Men problemet med denna typ av problem märker man inte förens en varm sommardag i stadstrafik, har själv haft denna typ av fel och där i bägge fallen varit en spricka i toppen! | |
| Nejdå! Gissar att det va precis så som weiss skrev att det va nån luftbubbla. Finns inga symptom på det alls! Gick förövrigt igenom hela kylsystemet, inklusive provtryckning när jag bytte kylare i höstas. Vattenpumpen är även den relativt nybytt! Så här finns inga problem! | |
|
Uppdaterar..... 735an gick för 78000:- i april. Ibland lönar det sig att sälja en bil i välhållet och fint skick, det är skönt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.