|
|
|
|---|---|
|
Har någon testat detta? Bilder, tips, behövs det förändras något i bilen? www.xenonkungen.se | |
|
Jag hade det i min gamla bil. Mycket enkelt och installera samt väldigt billigt då varken din eller min gamla bil hade avancerade ljusövervakningssystem. Vad som behövs förändras på BMW låter jag någon annan tala om men bara så du vet behöver du installera automatisk nivåreglering om du vill ha Xenon godkänt av besiktningen. |
|
|
automatisk nivåreglering av strålkastarna är det som SBP. vil lse, vet dock inte om det är OK med eftermonterade grejjer, det får Jesperado svara på om han hittar denna tråden. mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
| kan man eftermontera nivåreglering? | |
|
kenzoo: Ja det kan man. Sedan om det är värt det eller inte tja, det får du avgöra själv. |
|
|
Om du gör som så att du kopplar in xenon ljusen, så är de bara å plocka ur dom vid bes. tar ca 5 min.. för de enda du behöver göra för å koppla in dom är å skarva/stjäla ström från org.plus pol till org. lampan, å koppla in den på plus ledningen till ballasten till xenon ljusen, sen skruvar du fast fästet på lämpligt ställe... 3 st sladdar kopplas ihop mellan xenopn lampa å ballast,(alla har olika kontakter så de går inte att ta fel).. så de är skit enkelt.. kan försöka ta bilder sen om du vill se... the one and only.. BMW |
|
| Tackar för svaren! Ska ta fram bilen nu mot vintern och då behövs lite bättre ljus | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.