AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
428

ASG

läget
hur tyckte NI att det va på ASG ikväll......???
SJÄLV så tyckte JAg att det var för MÅNGA grisar där BORTA man kunde INTE göra något ..........????

KVÄLLEn ÄR FÖRSTÖRD

bilen före bruden......
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
INSTÄMMER!!!
5 olika bilar, max 4st på samma gång!! Inte F-n använde de blinkers eller något heller... Gled runt mer och störde sig än de ordinarie dunka-dunka raggarna som för övrigt var lika störande som vanligt!!
DROPPEN var när det stod en mindre armé av "grisar" och sköt med lasern mot de som lämnade ASG rakan på väg hem!! Fy-F-n! Jag har absolut inget emot poliser, men som både min far & syster säger.. Som f.ö. är "grisar" säger... Det viktigaste är atta vara på god kant med allmänheten och inte vara impopulär.. Men deras beteende igår var under ALL kritik!! USCH!
//Henrik

//Kungen Af Malmö
Visa användare
498
Uhlmann
328iA Touring -96
behindertengerecht
Jo det var ju bara att åka hem igen. Men det kan omöjligt vara så här många blåfingrar varje onsdag resten av säsongen för det råder ju trots allt polisbrist i landet...

who dares wins...
Visa användare
721
Constrictor

Suzuki Hayabusa
Tja! Deras prioriteringar är ju lite underliga! Tro
f-n att det råder polisbrist när de lägger ner så otroligt mycket resurser på så förhållandevis ringa "föreseelser"!! Ut & jaga tjuvar & banditer istället!
//Henrik

//Kungen Af Malmö
MEN MEN det JAG fick MEST spel va på den "GULA" (fula) visopel mantana som stod o bara ade vad han hade INNE i bilen (3*12). BARA för att han har BRA ljud så betyder INTE det att den e SKIT fett UNDRAR hur snabb den är......HAHA......??VARJE onsdag håller HAN på såå

bilen före bruden......
Visa användare
721
Constrictor

Suzuki Hayabusa
INSTÄMMER TILL FULLO!
Stod f-n & bara dönade närmast gatan... Blev så trött i öronen! jag gillar själv hög "musik" men det den fjanten kunde lika gärna stått med en gummiklubba och slagit i sin rostiga plåt! Hade låtit ungefär likadant!
För att inte tala om Lexus-fjanten som är där nere varje Onsdag.... Och bara kör fram & tillbaka, fram & tillbaka.. Lätt-roat SNOR!
Näe! Bud på att överge ASG.. Låta glinen stå där & hänga!
//Henrik

//Kungen Af Malmö
jjjaaaa HAn med den SVARTA lexusen han bara kör runt o runt o runt inget annat han VÅGAR inte enns TÄVLAA........???

bilen före bruden......
MEn vet NÅGON om DOM har TÄNKT på att ÖPPNA något annat ställe typ ASG.........??

bilen före bruden......
Visa användare
498
Uhlmann
328iA Touring -96
behindertengerecht
Det går ju vilda ryckten om att det är på g med en gata där man får rejsa men det är ju dock bara ett ryckte...

who dares wins...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.