AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.672

Z4:A hos Lindholms Bil i Umeå

Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Någon i Umeå trakten som tittat på den demobil som Lindholms Bil säljer eller som har åsikter om handlaren ?

Är lite på jakt efter en Z4 Coupe och de har en demobil med bra utrustning för 369.900 som snurrat 100 mil. Tidigare har den kostat 399.000 vilket också var ett bra pris.

Har den varit krockad i ngn provkörning eller har det hänt ngt annat som man mörkar då priset är långt under vad andra vagnar kostar.
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Demobilar ligger alltid lägre i pris och KAN vara fynd. Anledningen är ju uåppenbar, 100-tals personer har ju provkört bilen och den har troligtvis gått hårt de få mil den gått alls ...
jag tycker den ser jävligt fin ut , jobbar mittemot lindholms , dessutom har man inte sett den vara ute o gasa nåt bara stått inne o glänst
Tr
65
Trancequillity
Z3 2.8 -97
523 2.3(2.5) -99
Är den stripad med BMW on Tour ska du vara försiktig.. De bilarna används bara till en sak.. Promota sedan är de bara nöjd om de kan tjäna lite lite pengar på dem i slutet...
de är den inte
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
En demobil är ju alltid en demobil, och vissa går ju hårdare än andra.

Men 60-80.000:- i rabatt jämfört med de två 07:na som är nya och med jämförbarutrustnnig som finns i Uppsala och Östersund är en del pengar.
Och i det här fallen stämmer utrutningen rätt exakt med vad jag specat för en ny bil.

Och jag kan nog stå ut med demoslitaget för den pengen så länge bilen inte varit krockad. Eller om det varit en On Tour bil för de lever ett jäkligt tufft liv.

Vi får väl se vad det blir av det. Intressant verkar det dock. Även om bilen i östersund är väldigt läcker med röd skinnklädsel.

provkör och se vad du tycker... dem ser ju väldigt bra ut i alla fall :D
Ha
8
Haraldo
Z4 Roadster ACS -06
Min Z4 var en fd. demobil när jag köpte den. Inga som helst problem eller slitage... Slå till tycker jag. Lycka till!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.