|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Saknar en del grejjer i bagaget på min E38. De delar jag har är nav, en mindre svart låda med större blått kontaktstycke, även en låda som jag tror kan vara en förstärkare?(ren metall yta på denna) med en blå och en vit kontakt på. alla kablar är klippta. jag saknar kablar till de resterande grejjerna. Vad är det exakt som saknas? Kan man ha sån tur och hitta en komplett bil med samma utrustning och plocka grejjer ifrån? isf vart? bilen är utrustad med tv, navigation och telefon mm. Känns som ett hopplöst fall men jag måste lösa det! | |
|
Här kanske du kan prova. Länk |
|
|
En -95a har "lådor" av äldre typ än en -00a. Bl.a. äldre navi uppdelad i två enheter istället för en integrerad. Saknar du TV-mottagaren är det väl ingen större vits att montera in en ny analog.. Ska nog inte vara några problem att återställa allt bara du hittar rätt prylar och kablar, sen är det ju bara att löda ihop alla färger. --- Min bil: Länk |
|
|
De var min tanke också. Nu har jag pratat med grannen som jobbar på bmw å han kunde fixa artikelnummret på alla grejjer som saknades så underlättar det mycket när man ska köpa från skroten. Tack iaf! |
|
|
Annars hade du ju haft alla art-nr på Länk Tänkte jag inte på först :) Förresten.. bedrövligt att råka ut för något sånt där! Man blir så ARG! Stog bilen parkerad på något "skummt" eller öde område när det hände tro? Jag menar, larmet borde ju ha löst ut osv. --- Min bil: Länk |
|
|
Nej den stod parkerad på en tomt. Ägaren sov i huset brevid bilen.. Dom borrade ut låset så de blev ju precis som att öppna med nyckeln bara? Jag vet inte exakt hur larmet funkar men. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.