|
|
|
|---|---|
|
Har sökt men inte hittat nåt bra svar. När kom stödet för mp3 i e46? Jag har en e46a från 2003 och den spelaren ser lite annorlunda ut än den gamla jag hade i min -01a. Jag har business spelaren. Ska man bränna mp3 skivorna på nåt speciellt sätt? Får de inte ligga i mappar? jag brände nämligen en skiva med några mappar mp3 men de funkade inte. Kan nån berätta mer, mp3 hade varit skitkul att ha. | |
| Min farsa har en -00 320i E46, och han har business stereo och han kan inte ha .Mp3 format på skivor utan jag får bränna ner det till .wav om jag ska lyssna på det där. Den stödjer tydligen inte det, kanske i senare versioner av E46? =) | |
| Välkommen föresten! :) | |
| Jag tror inte att den har mp3 stöd.. jag har iaf aldrig hört talas om att den skulle ha det. Det man kan göra är att koppla in en aux kabel från bmw eller köpa en från nätet och koppla in via cd-växlaringången. Då får man en 3.5mm plugg att koppla in i sin mp3spelare.. | |
| Det finns på nyare vet jag och på ebay finns det att köpa business spelare med mp3 stöd. Det blir väl till att öppna upp lädret då ;) | |
| ojdå fel användare där ;) Men cg1981 är jag ialla fall :D | |
| Så vitt jag vet har ingen Business CD till BMW e46-serien haft mp3-stöd från fabrik. | |
|
Hej! I min 05:a med orginal cd-spelare fungerar det med mp3, fungerar även då jag bränt i mappar. Anders |
|
|
lånar tråden lite, kan man på något sätt koppla in sin iPod genom något enkelt billgt eftermontering av något slag? och kunna byta låt mm från sterion/ratten istället för byta på själva iPoden som jag måste i min båt.. vilket är lite jobbigt=) Dagens stora problem skämt å sido, finns värre problem här i världen men en liten tanke som slog mig bara som kör en del. Tänker då på följande: E46 330 cab -01 E46 320D Touring 04/05 (uttagen sent 2004, så ev en 05a kanske) /burner, |
|
|
kolla här: Länk ..sedan så finns det några trådar om du går in i forumdelen ''Bilstereo GPS Navi TV Tele Ljud''.. Lycka till //v |
|
|
Tackar.. de skall jag göra.. har hela natten på mig här på jobbet så =) /burner, |
|
| haha perfekt :-) | |
|
På BMW finns ett original ipod-kit till E46 som jag tror funkar med rattknapparna. /J Surf Or Die!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.