|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det e någon som har erfarenheter av Ett däck märke som heter Champiro GT? E dem bra eller dåliga? BMW:n är mannens bästa vän | |
|
Billiga är dem iaf. Jag har sådana på M535:an Lite bullriga kanske och inte världens bästa fäste. Men prisvärda tycker jag absolut att dem är. På blött underlag får du ta det lite lungt med dessa däck. Däckens dim.=225/50vr-16. Mvh Janne. |
|
|
Fick mina idag...å inte kan man då klaga på fästet inte i sidled iallafall å va de gäller ljudnivån så kan ja inte heller klaga men ja har kanske har en tystare bil vem vet....å på de blöta vet ja inte än hehe....(solen lyser som aldrig förr) =) min diemsang e 235/40/17 å hittils tycker ja då dom e klockrena Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Vad kostar dom då??? Jämförelsevis mot Michelin eller liknande!!! M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
ja fick mina i dag som sagt var å priset för 2 styckna var 2565 svenska riksdaler Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Jag gav tusenlappen styck för mina 205/50 15. Gummi handlaren sa att han säljer de mycket o att de är prisvärda! BMW:n är mannens bästa vän |
|
|
Jag fick mina däck 225/50vr-16 4st för 3300:-inkl.frakt från ett företag i Haparanda(kommer inte ihåg företagsnamnet). Däcken köptes förra året. Mao svinbilligt :) Mvh Janne. |
|
|
Kan bara säga att företaget som säljer dom hära däcken heter NTT däck och ligger som Janne skrev i Haparanda Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.