|
|
|
|---|---|
|
Tänkte köpa nya fälgar till min E39. Kan man ha 18 tum och med vilken dimension på däck? | |
| du kan nog ha upp till 275or på 10"breda 18"fälgar bak om du valsar skärmkanterna | |
| 235/40 R18 fram och 265/35 R18 bak ska gå in utan problem om fälgarna har korrekt ET. | |
|
Länk Super DTM,(Rondell Y) fälgar tycker jag passar bra på en E39a,vet inte vad du tänkt dig men de kan du köra med ovanstående däck på ifall du vill utan att de tar i o skrapar. O dessa fälgar ska man F*n inte ha på en volvo! :) |
|
|
Jeg har 18" kopifælge med 235/40 dæk i e60 look: Länk Jeg synes selvfølgelig, at de er tigtig flotte - og grundet opbygningen af fælgen, ser den ud til at være 19" - optisk bedrag. Bare mit synspunkt, hej! |
|
|
070 62 518 68 Schnitzer |
|
|
M6 kopior tycker jag är grymt snyggt: Länk |
|
|
Ytterligare ett tips. Så här såg min gammla E39 Touring ut med Ac Schnitzer kopior 8,5X18 + 9,5X18 Länk PB |
|
|
Hej New68 På min sitter det M5 fälgar med dimensionerna: 235/40 -18 Fram 265/35 -18 Bak Går som ett strykjärn på vägen och har (tycker jag själv) ett läckert utseende. Micke BMW - När du älskar att köra |
|
| Men var hittar man M6 kopior och M5 E60 kopior? Har letat som f-n efter speciellt M5 E60 kopior utan framgång. | |
|
Dom här Länk brukade annonsera massor för just de fälgar du letar efter. Deras hemsida verkar lite trög...Kan också vara att dom inte skyltar fullt ut med alla kopior så du kan ju slå dom en signal och fråga. ___ //Ulf |
|
|
Kolla även PowerBörsen för där brukar det finnas annonser. ___ //Ulf |
|
|
Jag gillar dom här Länk Finns i både 8" och 9" bredd. |
|
| Tack Programmer! Jag ska kolla upp dina tips och se vad man kan hitta. | |
|
Annars, världens finaste fälgar, enligt mig då :p Länk BMW - När Du älskar att köra... Fattig kommentar, men så j-la rätt!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.