|
|
|
|---|---|
|
Döm om min förvåning när jag som vanligt knallade runt med jycken i kvarteret hemma i älvsjö när jag plötsligt ser att grannen 5 hus ner på gatan har en kolsvart M5 Touring parkerad utanför huset. Den var riktigt vacker! Har alldrig sett den "live" innan. Bara att börja spara då.... /J | |
|
Vi har faktiskt 3 st M5 E61 i Karlstad så man börjar bli van =) 2 Saphirsvarta och en Silverstone, vad det verkar iaf. //Schnitzer |
|
| totaläcker må jag säga.som klippt o skuren... | |
|
Vacker må den vara men jag har ingen som helst förståelse för att man stoppat på M6-fälgarna. Känns som att M-modellerna SKA ha nyutvecklade och rent ut sagt häftiga fälgar. Dom ska inte dras med en annan modells fälginnovationer. Sedan att M6 fälgarna är skitsnygga och jag också har dom på min bil är en annan femma. Men så kör jag inte m-modell heller. |
|
|
rullar en vit touring i gbg med tonade rutor runt om. den ger mig rätt mkt "ha när jag får barn" begär :) |
|
| Såg en blå touring parkerad på södermalm med det passande regnumret FUN*** förra veckan. En svart på Kungsholmen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.