|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej !! Funderar på om jag ev: ska sälja en av mina 325:or Undrar hur ni skulle ha gjort ?? info om bilarna kan ni se på länken nedan. Länk Motivera vilken och varför. Båda är i MYCKET bra skick och med God historik. den svarta är SV såld och blåa är från tyskalnd men med fullservicebok från bmw Malmö. mm mm | |
tornet |
ojojoj... jevvlar vad snygga de var båda två. Kan inte ge ett bra råd, då nästan jag själv får separationsångest av att göra det. Varför vill du sälja, för många bilar? mvh tornet |
|
ja tjejen vill inte åka med bakhjulsdrift i vinter =( |
|
tornet |
den e jobbig hehe... jag tycker kanske den blå verkar lite mer kul att behålla eftersom den har skinnklädsel och känns lite lyxigare och mer unik. Sen är den ju en -90:a med och lite nyare... Men svart är så jäkla snyggt på e30 så på kulören tippar det över lite på -88:an. Båda har sin egen själ men om jag måste så... tycker jag du ska behålla -90:an! Där var det sagt! Vad begär du för dem? :) |
|
Kommer att begära ca: 55,000:- UTAN fälgar då säljs den bil jag säljer med orginalfälgar. kommer att behålla skinnklädseln i den bil jag behåller. // |
|
|
Jag hade behållt den blå, för att den i mina ögon är snyggare och 2 år nyare. Att det är en import rör mig inte i ryggen på en så gammal bil. Man ser juh verkligen hur välskött den är. Dock så var det juh även gjort en del åt den svarta... hmm, svårt :) Men den blå måste få stanna! :-) mvh Johan |
|
|
hihi... ja den är totalt genomgången i motorn med... GRRR svårt är det iaf... den som lever får se... hihi |
|
|
Ojoj! Maken till lyxproblem har man sällan skådat men dock så förstår jag din ångest. Den blå är ju nyare + att du slipper byte av säten så den saken borde ju vara klar där men en diamantsvart coupe tillika sv.såld är en klassiker som smäller högt (haft en prexis likadan, tom i dina trakter). Jag nästan gråter varje gäng jag tänker på att jag sålde den och det är snart 8 år sen, för maken till körglad bil får man leta efter. Du får inget svar av mig, men du vet väl själv vilken av dem som du gillar mest. Fast den svarta med alpinafälgarna var ju sjukt snygg... |
|
|
vad tror ni om priset då ?? är man rätt i kurs eller ?? Dom är ju SJUKT svåra att hitta idag med ett skick om sticker ut // |
|
tornet |
Med det skicket du håller dina bilar i känns priset motiverat. Jag tror du kan få det du begär och utan större diskussion! |
|
Om skicket på bilarna är likvärdigt och skinnet stannar i den bilen som behålls är det för min del solklart att du skickar iväg den blåa. Vad gör två årsmodeller för skillnad då inga (inga större iaf) förändringar gjordes dessa två år. Mina 2 ventilhattar. |
|
|
Den ena bilden på den svarta är tagen på tallvägen i hovmantorp iaf växte upp på grann gatan.... svårt att ge tips på vilken du ska sälja, får ont i huvudet av bara tanken :-) Mpower |
|
|
WoX_, byt tjej så är problemet löst!! :-)))) M3 E30Länk |
|
| Fina bilar! Hur långt har dom gått? | |
| Behåll den blå, den bilen har väl en 2,7 liters motor. | |
| Jag skulle behålla den blå helt klart om det var mina bilar. Men nu är det ju inte det så sälj den blåa till mig:) | |
|
Abbe! Tack, du är den enda som givit rätt svar på frågan! Jag håller med dig till 100%. Om Wox tjej inte vill låna en E30 på vintern så får gå eller skaffa egen bil. E |
|
|
ja nu får man ju ont... =) nee tror jag har beslutat mig för att behålla den blåa och sälja den svarta med orginalfälgarna. får tacka för att goa komentarer och tipps.. ha d bäst // W |
|
|
Ja jag har ju gått och blivit duktigt sugen på att köpa den svarta (nostalgitripp till månen ToR). Jag har tom fått min sambo att gilla e30, iallafall som andrabil för hon älskar e46an. Men förmodligen blir det väl en cabbe då....slut OT. |
|
| ja hade sålt den svarta,o behållt den blå.men bägge var riktigt fina måste jag säga.lycka till med säljandet... | |
|
Köp en saab 900 90-tal åt henne för 3 papp så blir hon nöjd och du behåller dina bilar. Bara jag som skulle bli irriterad över om min tjej påstod att jag skulle behöva sälja min hobby ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.