|
|
|
|---|---|
|
Tjaba! japp har hämtat bilen som servat under inspektion 2 så rök mina 5800 kronor iväg! Så nämnde de om aytt jag måste byta bromsbeläggning för det är bara 3 mm kvar så måste jag köpa. Vad kostar BMW original till E39? jag tänker på den där textar beläggningen som verkar vara bra. Hittade hos en firma som heter waarwest.se så ser jag deras textar kostar ca 475 kr. låter dte för billigt? kopia eller?? hör av er snabbt så att jag kan köpa den så snart som möjligt och byta själv. en gång Bmw - alltid bmw! | |
Transocean |
Kolla denna sidan. Priserna avser bägge sidor.Länk Juha |
| Textar-beläggen verkar vara till M5 och per skiva. Borde bli 950:- för en uppsättning till M5. Du ska väl ha dem som kostar 341,25:-/sida. | |
|
ok ska kolla med dem. men jag tyckte jag har sett beläggningen hos styla bilen men nu borta, samt har det varit svårt att få tag i personaler där. nån som har bra tips där jag kan få dem hem snabbt?? |
|
|
jag vet inte om det är till någon hjälp, men hos BMW Group Göteborg betalade jag 1200 kr för Textar belägg fram till 523an och då ingick BMW Club Schweden rabatten. __ Bilblogg: Länk |
|
| Mekonomen... | |
|
Bromsmannen.se.....Hans Semimetallic belägg var helt kanon, iaf till min 540ia. Gav extremt lite bromsdamm + ett bra bett... MVH simon |
|
|
köp greenstuff v4 (belägg) på mekonomen.... Billy aka Fantômas |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
BMW "original"= Textar eller Jurid även dessa är originaldelar som alla andra reservdelar som är tillverkade efter biltillverkarens specar eller bättre oavsett var du köper dom. ///MVH Hasso Länk |
|
Tack! Vill inte ha dåliga bromsbeläggnigen till bilen så jag vill ha bra original så jag är säker att bilen "mår" bra av original detaljer än kopior så snabbt slitage som leder till andra problem mm Ok ska köpa textar idag eller imorron så jag får fixa själv i garaget. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.