|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja, och? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
ja, och? ja, och? sa jag att det va ett problem? tycker bara det va kul att mitt i en konversation ha ett uppehåll på 8 månader. får man inte tycka det???? |
|
| Men hur vart det med den där bilden? Skulle vara kul att få se hur det slutliga resultatet blev. | |
|
Jag har köpt en mugghållare och ska hämta nu... kan nog leverara en bild om intresse finns! BMW - När du gillar att köra om! |
|
|
Jag köpte och monterade 080430, se bloggen Länk Ett par bilder, samma som i bloggen för dem som inte orkar läsa. Länk Länk Länk Ber om ursäkt för att jag inte "avrapporterat" tidigare. Tråden föll helt i glömska. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| vill ha :) | |
|
Bara att köpa. kostade 165:- plus moms (080426). Jag passade dessutom på när Förenade bil i Malmö hade träff och 25% på allt. :-) Den har nummer 51168184470. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Nu sitter den på plats, som nämnts tidigare, en skruv! Något plastig men väldigt smidig och bra att ha. Jag rekommenderar!!! Micke, coolt att du la ut bilder, då slipper jag :-) BMW - När du gillar att köra om! |
|
| Åh! En "måste-ha-grej"! Den där blir perfekt i cabben i sommar :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.