|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar när nästa service är bilen har gått 10 000mil, är det en service vid 10 000mil, stor service som kommer härnäst? Mvh Nicke | |
|
Det beror på vilken service som gjordes senast enligt Olja, insp 1, olja insp 2, olja, insp 1 osv. Kolla i serviceboken. Det är runt 2500 mil mellan så en insp 2 (största) ligger nära. Antingen nyss gjord eller ska snart göras. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bör vara första inspektion II dvs största och dyraste servicen runt 10.000 mil. är 2500 liter förbrukad bensin mellan intervallerna så miltalet kan veriera med flera hundra mil + el - från 2500 mil mellen beroende på hur bilen körts. ///MVH Hasso Länk |
|
Tack ska ni ha, på ett ungefär vad kostar inspektion 2 servicen och vad gör de på den? Mvh Nicke |
|
|
Insp II till min 525iM -03 kostade 7 200 kr (BMW, Vällingby) inkl bromsvätskebyte. Vad som görs står i serviceboken. /Rickard |
|
|
Hej thors strato, är nog intresserad av samma bil om det är 330 in i västerås. Undrar isåfall om du köpte den eller varför du inte gjorde det? Annonsen är kvar har jag sett. Projektmannen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.