|
|
|
|---|---|
|
Är det någon BMW-ägare i Göteborg som kan rekommendera en bra verkstad för BMW? Är BMW Group ok eller ska jag söka mig till någon annan. Detta är min första BMW (X5 iA 4.4 2003) och jag är relativt nyinflyttad så jag är helt nollställd vad gäller bra verkstäder. Cheers Ian X5 4.4iA -03 | |
| Vad tycker du om Wölkes AB? | |
|
En bra och billig verkstad är Gbg:s bilservice i Partille, han är inte auktoriserad, men jobbar bara med BMW. BMW CS #5206 |
|
|
BMW Group gör ett bra jobb men du får betala överpris. Jag kan rekommendera BJ Bilservice: www.bjbil.se De är lite billigare, och du får kanonservice. Helschyssta killar. Annars om du har tid över så kan du göra det mesta själv. Killarna här är enormt duktiga, finns lösningar på i stort sett allt :) |
|
|
Helt klart Jocke på GBG Bilservice i Partille. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Gbg Bilservice, mitt emot bilprovningen i Partille. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Jag ska lämna in min m5:a nästa vecka på wölkes, så jag hoppas dem är bra.. Min Bil: Länk |
|
|
Ett tips, gå med bmw clubschweden så får du 10% rabatt på service :) Kostar 450kr/år. På deras hemsida kan du se andra förmåner man får som medlem där! Detta är min första bil som jag köpt så jag har aldrig servat ngn bil på de andra ställerna men ring runt och kolla vad dem ger dig för pris! Jag fick bäst pris på wölkes och de är auktoriserade också vilket jag tycker är viktigt, men andra kanske inte?! Min Bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.


