|
|
|
|---|---|
|
Hej, Bilbytartarmen har börjat suga och med nytt jobb så har det inte gjort saken enklare. Telefonen har inte gått varm så jag har därför sänkt priset till 99' nu. Känns nästan som att man släpper bilen för billigt, det är ju en ruggigt bra bil och priset känns nästan som e36 nivå. Spelar två uppsättningar fälgar, nya sommardäck, mycket bra vinterdäck och en nyservad bil ingen roll på priset? Kan jag hoppas på mer, eller vad tror värderingsrävarna här? Länk | |
|
Tyvärr så råder köparens marknad, men vill ändå säga att du har en väldigt fin bil. Nu har du sänkt priset och då får man hoppas att det blir napp. Men räkna med att slutpriset ´kan bli ytterliggare 10tkr lägre. Lycka till med försäljningen. |
|
|
Bilen ser fin ut. Dock tycker jag 99.000 :- knappast är ngt underpris. Bilen är 8 år gammal, och E46 coupe verkar inte speciellt lättsåld. Dessutom saknas sportstolar vilket många har som krav i E46. Prova om du får napp på 99k, men jag skulle inte bli förvånad om du tvingas gå ner ytterliggare för att få den såld BMW CS #5139 |
|
|
Hur långt hade bilen gått?? Svensksåld? Är själv just nu i köptankar på just en 328CI? Länken funkar inte längre.. fick du bilen såld eller?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.