|
|
|
|---|---|
|
Det finns en e34 M5 till salu på "börsen" nu. En -92a med mörkt blå Sonderlack och ljust skinn. Bilen finns i Krokek i Östergötland. (jag vet inte hur man länkar till annonser) Bilen säljs av en "kompis kompis" och har en märklig baklucka som bilen lär vara beställd med. Luckan finns inte med på RealOEM så jag undrar om det är någon här som vet vad det är för lucka? Original eller eftermarknad? mvh Fredrik vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik | |
|
Den: Länk ? Låter vara osagt om det ä Individual eller någon eftermaknadsgrej, men på 90-talet fanns flera liknande bakluckor till MB E-klass W124 från diverse tuners... Personligen tycker att den ser tillgjord ut... malplacerad... Min gamla pärla: Länk |
|
| Har för mig att den där luckan är handgjord av en finne!!! (minns inte namnet) en plåtslagar "guru" typ thollander här är ett av thollanders byggen i alla fall Länk | |
|
b97_knl: Jo det är den bilen, hur länkar man? Nej, luckan är inte snygg, men samtidigt känns det som om det finns ett funktionstänk bakom den. Jag får lite "System 1 fälgsvibbar" av den, jag tycker vingarna ser ställbara ut. Därför funderade jag på om det verkligen kan vara ett udda originaltillbehör. Är Thollander samme kille som på 80-talet byggde den vita e21an med "Countachdörrar" och M30 motor? |
|
|
Luckan är inte fabriksmonterad/tillverkad. Har aldrig sett något liknande förut. Inte direkt vackert på en sån bil, men antagligen ett gediget hantverk. Design "Ari Koskinen" tro? Mer speciellt på denna bil är i så fall att den är i Sonderlacken "Macaoblau-metallic", som är en kulör som egentligen bara kunde väljas till M5 3.6. E34 M5 register Sverige |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.