|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det är nån som vet vilken färgkod det är till "Bostongrön metallic" som är relativt vanlig på e36:orna. Finns det en eller flera olika kulörer av denna färg? | |
|
Färgkoden står i motorrummet på samma "klistermärke" som beskriver färgen, nummret står längst nere i ena hörnet (vänstra tror jag) / Joppe |
|
| Jo tack, jag vet det, men när jag frågade hade jag inte tillgång till bilen, men nu kan ja informera om att koden är 275, om nån mer än jag är intresserad. | |
|
Skriv det då pucko / Joppe |
|
|
Oj tar till baka det sista / Joppe |
|
|
vill inte lägga mig i med snälla gabbe, joppe ville bara hjälpa till så det va ju onödigt att vara krängd när han svara på ditt inlägg ha det,martin ///Kör så det ryker, men inte från motorn =0) |
|
|
.... ///Kör så det ryker, men inte från motorn =0) |
|
| För det första så frågade jag inte var färgkoden finns på bilen, utan om någon visste vilket nummer det är. För det andra så var det inte alls min mening att låta otrevlig med mitt 2:a inlägg, tvärtom menade jag med "Jo tack" just att tacka för visat intresse. Ska försöka vara tydligare nästa gång så det inte missuppfattas. För övrigt tycker jag att det här verkar vara ett mycket bra forum med relativt få omogna inlägg, hoppas det fortsätter så. | |
|
Kan bara instämma ditt senaste inlägg Gabbe. Kör hårt. Även här... Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.