|
|
|
|---|---|
|
Hej, Hur gör man för att dra kabel till dörrarna på en E46. Går det att få igenom någonting genom kabelgenomförningen som sitter där original? Hur kommer man åt genomförningen innefrån kupen? Mina filter är ganska rejäla och halvöppna så jag skulle vilja ha dom inne i bilen isf i dörren. MVH Peter | |
gretzky |
Går finfint att dra genom kabelgenomföringen till dörren. Du behöver "bara" plocka bort kickpanelerna sen kommer du att se vad som behövs. Lycka till! dieseldoris |
| Använd orginalkablarna som går från kickpanelentill dörrarna dom fungerar alldeles utmärkt! kör själv ett infinity 5020 och det funkar jättebra | |
|
Använder just nu originalkabel men vill ha möjlighet att köra mellanregister och diskant aktivt så jag behöver två kablar. Vill oxå få bort filtrena från dörrarna, de är som sagt både stora och tunga och oxå halvöppna så det lär inte va optimalt att ha de i en fuktig dörr. Kör ett Polk SR5250 framsystem. Genomförningen till dörrarna verkar ju sitta en bit över kickpanelerna nästan bakom i-brädan. Ska pröva att skruva bort en sida och se om jag kan komma åt. MVH Peter |
|
gretzky |
Smeta in högt.kabeln med lite yes lr liknande o tryck genom den från dörren och in i coupe´n. Själv tog jag en något tunnare kabel typ 1 kvadrats av bättre fabrikat(LINN). Tyckte inte det va några svårigheter att dra. dieseldoris |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.