|
|
|
|---|---|
| Hej! blev nyligen lycklig ägare till en BMW 750 -00 som är och går som en dröm. Dock ett litet bekymmer. Navigatorn vill inte behålla skivan utan den åker ideligen ut. Den behåller den dock korta stunder ibland och då fungerar allt som det skall. När jag köpte bilen fick jag med en bränd skiva men har nu köpt originalskiva men problemet kvarstår. Någon som varit med om detta, och helst löst problemet. Tacksam för svar. | |
| Jag hade samma problem men enbart när jag hade en bränd skiva tyvärr...jag testade sedan att köpa en jäkligt dyr skiva och bränna igen och då fungerade det mycket bättre. Kör dock oftast med originalskivan som följde med från 2005. Den åker aldrig ut men är lite gammal...har inte riktigt koll på vad det kostar att köpa den senaste versionen...? | |
|
är skivan en CD eller en DVD? har du en mkIII (CD) eller mkIV (DVD) navigator? kika in här för mer info: Länk |
|
| Har inte närhet till bilen just nu. men av länken att dömma her jag en MKII navigator. | |
|
Min farfar hade samma problem den spottade ut naviskivan och man kunde då inte komma åt navifunktionerna, han var tyvärr tvungen att byta hela navigationsenheten... //Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.