|
|
|
|---|---|
|
Då var det äntligen dags för Brostugan igen. Några som dyker upp? //Micke Min sida Länk | |
| Det är ju fint väder så jag kommer. Ska bli kul. | |
| Jag kommer | |
| Kommer | |
| Jag med. | |
| Jag vet inte vart det ligger=) | |
|
Det ligger ut mot drottningholm, precis efter brofästet på vänster sida. var åker du ifrån? Känner du till Bromma? //Micke Min sida Länk |
|
|
BMW...M3: bara att skriva in din adress så får du all info om hur du tar dig dit. Länk |
|
|
Tyvärr! Arbetar ikväll. Mvh Dic. |
|
|
Tack för en trevlig träff! Bjuder på lite örongodis till dom som inte va där. Bmw M3 ryter: Länk //Micke Min sida Länk |
|
|
En trevlig kväll igen, nya M3'an var kul att se, tack för titten :) Bilder från dagens Brostuga hittar ni här: Länk |
|
|
Men fan jag glömde bort det. Satan. Var det skoj? :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hillstreet: Om det var skoj det kan hoppa upp i stolen att det var:)) Fick se en M3E92 live vit inte alla som har fått göra det än så länge, bara motorljudet var värt den dyra räkmackan. |
|
|
Hej på er! Roligt att ni uppskattade vår visit. Håll utkik efter testet som kommer att vara med i Teknikens Värld nummer 20. SOL! /J |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Typiskt att man missar nått då man inte kommer! Kunde inte komma igår då "plikten" kallade,(repetition i kyrkan för bröllopet på lördag). MVH Patrik "Snart gift!" |
|
va faaan!! missade :( |
|
| Nääee ska du bli seriös Patrik haha :) | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
"Nääee ska du bli seriös Patrik haha :)" Nejdå......måste göra nånting för att få lugnt i huset,och så får jag några år till att skruva bil utan gnäll! ;-) MVH Patrik "Snart gift!" |
|
Bah, missa nya M3'an sådär? :( Jag är lite avundsjuk på er som hade förmånen att titta och lyssna på den live! :D Mvh, /Wille |
|
|
WilleW: Här kan se några bilder på skönheten: Länk |
|
|
Mycket tjusig! Tack för bilderna Starre! Misstänker att det var en pressbil som var ute på vift? Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.