|
|
|
|---|---|
|
Jag är på jakt efter stänksydd till min nyinköpta E30 325 den är helt skonad från rost på skärmar och dörrar. Så jag undrar om Bmw säljer orginalstänkskydd man kan montera eller om det finns eftermarknads stänkskydd man kan montera för att slippa stenskott och skit. nån som vet om Bmw har eller nån annan firma som säljer? Mvh:Gustav | |
|
ring din närmaste BMW-åf och fråga!!! Mats BMW CS #5847 |
|
|
Länk Där finns det! Det kostar rätt bra med pengar. Men det är det värt. Har haft stänkisar på min nu i ett år snart. Inbillar mig att det sparar en hel jäkla massa på karossen undertill. Ska ragga upp stänkisar till bakhjulen också. mvh |
|
|
G Karlsson: Jag kan ev ha ett par liggande skicka ett mail med ett bud så ska vi nog komma överns. |
|
|
Gå till BMW och köp. Köpte och monterade runt om på 325:an. Tror det kostade en styv tusing (några år sedan) och det var värt varje spänn. Enkelt och montera och snygga dessutom. Borde sitta på alla E30 som man är rädd om. Mats |
|
| har 4 helt oanvändna som ja fick me till min första e30 liggandes | |
|
JAg beställde Stänkskydd till E30in runt om som jag ska hämta ut idag, kostade 806kr men egentligen 896kr men jag fick 10% rabatt pga trogen kund :-) Har kollat efter andra alternativ men om man vill ha lite styvare varianten som sitter med bättre passform så handlar det om från ca 700kr ifall man köper från mekonomen, meca osv, de som säljs i mjuk gummi liknandee vi hade på 60 talet kostar betydligt mindre typ 200-300kr men går inte att jämföra med de formskurna. BMW original som är lättmonterade och förmodligast snyggast blir ett enkelt val anser jag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.