|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Började genast tveka nu. Kanske blir en retur och sedan till att handla utbyteslampor helt enkelt. Ett enkalre men lite dyrare alternativ. Vart finns dessa lampor? Styletech har ser jag men, övrigt? | |
|
Länk Hittade för facelift E39 också. /Daniel |
|
|
Tack så mycket! Ganska mycket jobb må jag säga. Jag var nog lite naiv i detta =D, och trodde att det var enklare. Får se hur jag gör. Köper eventuellt en utbyteslampa om jag hittar någon lämplig sådan. //Marc |
|
|
Här finns t.ex. Länk Finns även att hitta på t.ex. eBay till troligen lägre priser. Mvh Patrik ___ B M W |
|
|
Hittade på Styletech som sagt men, bara deras stavning "angleeys" gör mig nervös! ;) Polaren köpte härifrån: Länk Dyrt men, fint som attan blev det på hans E60... |
|
|
jag hade beställt från umnitza Länk dollar ligger ju sjukt lågt nu...värsta klippet... |
|
| Hittar faktiskt inte på denna sida, just det jag söker. D.v.s. en utbyteslampa till angeleyesringarna, liknande den jag länkade till. | |
|
Xenonkungen FTW, dom ringarna, var både billiga, enkla att montera, snygga osv... Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.