AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
606

RH SCHNIZER?

Da
639
Danjel
540iA Touring -03
Har någon där ute hört talas om ett fälg märke som heter RH Schnitzer? Inte AC... De ska tydligen göra fälgar till bla. BMW.
Japp,jag har själv såna på bilen.De är replicor av AC Schnitzer.Pris- och kvalitetsmässigt lirar de nog inte riktigt i samma liga.
Da
639
Danjel
540iA Touring -03
Kvalitetsmässigt säger du? Hur menar du? Är du inte nöjd? Hur pass sjyssta är kopiorna? Har de nån sida på nätet som du känner till?
betriebsanleitung
De är mjuka som smör
M3-Mackan
Hade 18" RH Schnitzer på min gamla bil. Kanonsnygga fälgar synd att dem var lite kantstötta.

-Mackan-
Da
639
Danjel
540iA Touring -03
Betriebsanleitung: Jag tror du missförstått hela grejjen kompis. Fälgar ska man inte äta, nog för att DÄCK ibland kallas "mackor" men, längre än så kan jag bara inte sträcka mig ;-) he,he
Tack för insikten, den uppskattar jag.
Da
639
Danjel
540iA Touring -03
Finns det ingen som vet en bild på några sådana fälgar? Jag är så nyfiken...
Danjel:
Länk
Ser ut som AC-Schnitzer men med ett RH emblem i mitten istället för "AC-Schnitzer" men det går ju att "dekaltrimma" ;)

//Wille

BMWCS #4737
Andreas
På www.gummihuset.se finns "schnitzer copy" 17-tummare kanske RH?
De är nog, som tidigare nämnts, mjukare i godset än AC Schnitzer,vilket innebär att de lättare blir deformerade.
[Qvickeen]
Danijel: Tror att du snackade med mig på senaste i Arninge. Du undrade även vart man kunde köpa svarta njurar till BMW.... gå in på Länk Där har du! Hörs! Qvickeen (Den gula BMW 325 med AC Schnitzer fälgarna)

[ BMW Power is real Power ]
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Tackar och bockar!!! Jag hör av mig angående lackningen på bakspoilern...
Danne

C-YA!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.