|
|
|
|---|---|
| Har någon där ute hört talas om ett fälg märke som heter RH Schnitzer? Inte AC... De ska tydligen göra fälgar till bla. BMW. | |
| Japp,jag har själv såna på bilen.De är replicor av AC Schnitzer.Pris- och kvalitetsmässigt lirar de nog inte riktigt i samma liga. | |
| Kvalitetsmässigt säger du? Hur menar du? Är du inte nöjd? Hur pass sjyssta är kopiorna? Har de nån sida på nätet som du känner till? | |
betriebsanleitung |
De är mjuka som smör |
M3-Mackan |
Hade 18" RH Schnitzer på min gamla bil. Kanonsnygga fälgar synd att dem var lite kantstötta. -Mackan- |
|
Betriebsanleitung: Jag tror du missförstått hela grejjen kompis. Fälgar ska man inte äta, nog för att DÄCK ibland kallas "mackor" men, längre än så kan jag bara inte sträcka mig ;-) he,he Tack för insikten, den uppskattar jag. |
|
| Finns det ingen som vet en bild på några sådana fälgar? Jag är så nyfiken... | |
|
Danjel: Länk Ser ut som AC-Schnitzer men med ett RH emblem i mitten istället för "AC-Schnitzer" men det går ju att "dekaltrimma" ;) //Wille BMWCS #4737 |
|
Andreas |
På www.gummihuset.se finns "schnitzer copy" 17-tummare kanske RH? |
| De är nog, som tidigare nämnts, mjukare i godset än AC Schnitzer,vilket innebär att de lättare blir deformerade. | |
[Qvickeen] |
Danijel: Tror att du snackade med mig på senaste i Arninge. Du undrade även vart man kunde köpa svarta njurar till BMW.... gå in på Länk Där har du! Hörs! Qvickeen (Den gula BMW 325 med AC Schnitzer fälgarna) [ BMW Power is real Power ] |
|
Tackar och bockar!!! Jag hör av mig angående lackningen på bakspoilern... Danne C-YA! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.