|
|
|
|---|---|
| Länk låter bilderna tala för sig själva | |
| Ja den va fan inte dålig=) | |
|
Det absolut snyggaste jag sett på länge! Brutal bil i grymt läcker förpackning! |
|
|
Lite låg gradering på varvtal och hastighetsmätare tycker jag.. Mvh Johan |
|
|
Shit vad fin!!! //Hampus Länk |
|
|
Kul att det finns de som har råd, även om det nu var en firma som hade den. Personligen tycer jag inte nya M3:an är tillräckligt fräck. Visst är den fin men det är för liten skillnad till tex 335 i utseende och så saknar den liksom udden, det är mer elegant än race. MVH Richard |
|
|
bmw_jerry, Stort tack för bilderna på fälgarna. Nu vet jag att 20" sitter som en smäck på M3:an. Hoppas att man inte blir allt för besviken på bilen när den kommer, men det finns tydligen åtgärder att ta till. Är den för slö hänger jag på min kompressorsats, den ska väl kunna ge 500+ //Stefan |
|
|
Z3mpower// Har du sett den nya live?? Om inte så kan jag berätta att det är en grym skillnad mot 335:an utseendemässigt. Och den gamla M3:an ser nästan ut som en "flintabil" i jämförelse. Mvh Jonas |
|
|
Jag tror som Jonas. Man kan inte uttala sig förrän man sett bilen live. Något man ser fram emot grymt mycket. Själv var jag nere hos min åf i dag och fick se min nya 335d Touring med AC-Schnitzer (utan transportkuddarna på dämparna) Mycket nöjd. //Stefan |
|
|
Grattis Stefan! Två fina bilar i ditt garage!! Mvh Jonas |
|
|
StefanL: Trevliga åk du har! Vad är det som AC Schnitzer har gjort med din dielselracer? Jag har själv en E46 ACS3 från AC Schnitzer och har blivit helt såld på deras styling och förädling. Posta gärna lite bilder på din ACS när du fått den. Mvh Jimmy Länk |
|
|
Jimmyboy, Tack för dina fina ord. Får bilen i morgon, sen ska den till OCL och fixas till. Nytt avgassystem, större spridare och mappning av motorn ska det bli. Ny front, bakljus, inredning, mätartavlor mm. Vi kommer att ta bort toppfarsspärren, jag hoppas att den ska göra 300+ efter bygget. //Stefan |
|
|
Grymt fräck bil! men är det ingen mer än jag som tycker att 20" är lite väl..? trenden med överdrivet stora hjul tycker jag mer hör hemma på en escalade 50cent-edition än på en seriös sportbil som e92 M3.. när hjulstorleken börjar förstöra bilens egenskaper tycker jag man definitivt har gått för långt.. |
|
|
Jag gillar 19" som är BMWs optionsfälgar till M3:an. 20"?! Kanske om det är rätt fälg. Mvh Jonas |
|
|
Fälgen måste passa bilen, håller med om att det får inte se vulgärt ut. Har sett många bilar med för stora fälgar och det förstör helhetsintrycket. Men 20-tummarn på bilden såg bra ut. //Stefan |
|
|
StefanL Fick du mitt PowerPost igår? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.