|
|
|
|---|---|
|
Har sökt utan att funnit! Ska till att byta huvlås wiren på min e36a, var någonstans går den igenom torpedväggen? Hur går man tillväga för att byta den? //MB | |
|
Var har wiren gått av någonstans? Är det nere vid huvöppningen går det att tejpa den nya wiren hårt tillsammans med den gamla och dra igenom den gamla så kommer den nya att följa med. Se till att fetta eller spraya skarven och den nya wiren med något med låg friktion så skarven inte släpper halvvägs. Flåklypa |
|
|
Huvöppningen i Kupén alltså. Flåklypa |
|
|
Den är avklipt nere vid huvlåsen.... Att dra igenom den måste ju varea omöjligt? Gummibussningen som ska sitta i torpedväggen måste väll ändå tryckas i? Frågan är var exakt den går? Ser att den går in runt skärmen nånstans och sen vet jag inte var den går förns jag ser den i bilen igen... MVH |
|
|
Finns det inte en kotte som har dragit om denna wire? Snart är det ju en ny arbetsvecka :) |
|
|
Jag vet inte heller var den går man jag drog igenom min wire fast då hade den gått av i kupén. Kan tänka mig att det blir lite bökigt att gra igenom den åt andra hållet eftersom du har den där "gummipluggen" som ska igenom torpedväggen. Flåklypa |
|
|
Problemet är fortfarande inte löst, någon som har något tipps? Även ringt bmw, och dom visste inte heller? Inte säkert iaf.. Tipps mottages :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.