|
|
|
|---|---|
|
Vad kostar en fin, så gott som rost fri 318iS E30? Av årsmodell -90 eller nyare. Med max 15.000 mil (s-bok ett måste!) på mätaren och som inte behöver vara mega stylad. /Jocke Anderberg "Don´t laugh your daughter may be in here" | |
|
kannske 27 till 35 000:- beruende på skicket också! Jag sålde min gammla 318iS -88 för 17 000:- den hadde kört 15000 mil nästan full s-bok. Och alla papper fanns me... det var en gammal man som har ägt den i 8 år innan.. Letar efter en E30 eller E28. Har du en till salu så hör av dig. |
|
Kowalski |
Dock är det mycket stor skillnad på 318iS -88 och -90. 88:an har M-40 motorn på 113hk som sedan blev standard på den vanliga 318 -89. 318iS -90 har en fyrventils fyra på 136hk samt ett något modifierat chassi, tror även att den har skivbromsar runt om och har en främre spoiler som standard. Prestandan är i och med detta avsevärt förbättrad. Vad jag har förstått så är 318iS 16V enormt eftertraktad och därför tror jag att 30000 inte är orimligt för en bil i det skick som du beskriver. |
|
Ja kannske mer.... Letar efter en E30 eller E28. Har du en till salu så hör av dig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.