|
|
|
|---|---|
| Har en 540 E39 och de skramlar eller tickar kan man säga från avgassystemet. Har kapat den bägge kattar nu. Men de låter ingenting när man skakar på dem, undrar om de verkligen kan va dem så de inte är grenröret? Har kollat efter svart sot på grenröret(det man kan se av det iaf) och resten av systemet! Men jag har inte hittat nåt läckage! Vad tror ni, är de kattarna????? | |
|
Har samma problem med min, det knackar och låter illa. som bara F-n under när den är kall. efter en stund när den blir varm, så är det tyst. har också funderat på kattarna. men dom var bytta, för 3 år sedan och har inte gått mer än 3000 mil. Balder som gillar power |
|
| Ja de ä precis likadant för mig! Jag kan inte tänka mig nåt annat än att det är en grenrörspackning! | |
| eller packningarna mellan grenrör och avgas | |
|
Avgasläckage kan det inte vara för mej. Det skulle jag känna igen. nä här skrammlar det mera, och knackar..men efter ett tag blir det skapligt tyst.när tempen ökar. Balder som gillar power |
|
| har exakt samma problem, har dock köpt packningarna mellan grenrör och avgas idag och ska byta ikväll återkommer med resultat | |
| De låter kanon | |
| Hmm, tar bytet till helgen vart mer göra än vad jag trodde.. har ett läckage också som måste fixas | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.