|
|
|
|---|---|
|
Jag har lite funderingar på att köpa en e39 touring. Ett krav är dock att det finns trepunktsbälten till alla 3 platserna i baksätet. Jag hade tidigare en e39 t -98 och har för mig att det INTE var trepunktsbälte på mittplatsen bak. Är det styrt av årsmodell tro, eller är det kanske extrautrustning? | |
| Det har jag åxå undrat. Köpte nyligen en 98 Touring & den hade oväntat trepunkt. Jag blev glad. | |
|
Det är standard med 3 trepunktsbälten bak i E39 touring. E34 touring däremot hade väl bara midjebälte på mittplatsen. Mvh /Janne |
|
|
Är det sant! Jag har ju haft en e39 touring -98, för 4 år sen. Mitt minne är visst dåligt, men jag har för mig att det bara var midjebälte, ganska säker på det. Kan det vara olika alltså? Jag har nu en e39 sedan -03, den har 3-punkts. |
|
|
Alla E39 touring hade 3-punktsbälte i mitten. Kolla på RealOEM, där ser man att det finns inga alternativ: Länk Det står visserligen något om att bilar i kinesiskt utförande är undantagna, men jag utgår från att din bil inte var importerad från Kina. Ser ut så här i praktiken: Länk Mvh /Janne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.